1/11/2017

New year, no new resolutions

Bár nem szeretek sajnálkozva azzal kezdeni egy bejegyzést, főleg az év első bejegyzését, hogy mennyire elhanyagoltam a blogírást, azt azért most be kell vallanom, hogy az utóbbi néhány hónapra ez nagyon is igaz. Sőt, már lassan két éve nem írtam semmit. Viszont meg kell mondanom, azért hiányzott és az sem igaz, hogy tétlenkedtem volna ez idő alatt.  Készült néhány hímzés, varrtam és bővítettem a gardróbom egy kicsit, lassanként írok is majd ezekről. 

És mivel nem szeretem az efféle bejegyzéseket, nem is fogok ígéretet tenni arra, hogy megjavulok. Inkább csak folytatom ott, ahol abbahagytam és szorgalmas leszek. Hogy az év ebben a szellemben jól kezdődjön, megmutatom a legutóbbi munkám, ezt a 20-as évekbeli divat ihlette brosst. Megvannak a maga szépséghibái, de prototípusnak nem az utolsó. Szeretem a színeit.  

Boldog Új Évet kívánok minden olvasónak, legyen az fogadalmakkal tarkított vagy sem!

 

What I really don't like is to start a blog post especially the first one in the new year regretfully writing about how I neglected my blog lately. But I need to admit I did not post anything for almost 2 years. Actually I missed it and it's not that I was lazy or unproductive. I finished some embroidery projects, added some pieces to my handmade wardrobe, I'll post about those finishes later.

And as I dislike these blogposts I won't make any promises that I'll change my habits. Instead of that I will simply continue where I stopped, be diligent and keep going. So that the New Year starts with this non-new-year-resolution I will simply and solely show you my latest work, this brooch inspired by the era of the Roaring Twenties and flappers. It has some flaws but it's okay for a prototype. I especially like the colors.

Wish all readers a happy new year should it be dotted with resolutions or not!

2 megjegyzés:

  1. Piękna praca, miło Cię znów tu widzieć:-))) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!

    VálaszTörlés
  2. Thank you Basia :) Wszystko najlepsze ze Słowacji

    VálaszTörlés