2/13/2015

Mystery sampler III


Elkészültem a mintakendő alsó blokkjával, ez a tervezési fázis első sikere. Bár nekiláttam számítógépen tervezni, de úgy döntöttem, átláthatóbb lesz ha kézzel, négyzethálós papírra rajzolom először. Bizonyos lépések így ha lassabban is, de pontosabban mennek, illetve kreatívabbnak érzem az egész folyamatot.
 
I'm finished with the first block of the sampler, my first moment of success with this project. I started to plan the blocks first on computer but decided then to hand draw it instead. Some steps are easier, even if it is slowly going forward in compariosion with the software, and it pushes my creativity more.


Ahogy láthatjátok, két szélminta veszi közre a házat, két oldalán fával és stilizált növényekkel. Ha hímzéskor sok lesz a hely, még felkerülhet rá ez az, madárka, hasonlók. A felső mintával elégedett vagyok, de azt hiszem az alsó mintasor keskeny lesz és nem ad majd megfelelő keretet az egész mintának, ezért azt lehetséges, hogy később lecserélem.
 
As you can see on the picture the middle section of the first block with a house, two threes and some plants is framed by two different structured borders. The one below is a bit narrow therefore I think probably I will replace it with a border with more character let's say.


Nagyon örülök az eredménymek, mégha talán nem is tökéletes, hiszen ez az ilyen jellegű első nagy próbálkozásom.

I'm verry pleased with the results so far, even if it has some imperfections eventually but this is my first big challenge with cross stitch patterns. 

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése