7/23/2014

7/23/2014 Lesson learned


Amit a legkevésbé szeretek a hímzésben és igyekszem is elkerülni, az a hímzés felfejtése. De néha nincs más választás. Epp erre került sor a lenti hímzés esetében is. Miért is?

The most  unpleasant thing when embroideruing for me is, when I need to rip off some already done stitches. Sometimes one has no other option. That happened also in this case. Why?



Ha összehasonlítom a felső és alsó képet, nekem szembetűnő, hogy az öltések, alapanyag és fonal kombinációja mennyire meghatározza a hímzés minőségét.
A felső képen láncöltést használtam, ami a fonal vastagságához túl sok volt. Ha például Holbein-öltést használok, talán jobb lett volna az eredmény. Igy viszont egyáltalán nem illett a filigrán csipkéhez a lenvásznon, az összhatáshoz, amit szerettem volna elérni. 

If I compare the two pictures above, for me it's obvious, that the combination of stitches, material and thread is essential for the result.
On the first picture I used a thicker thread to make chain stitches. In my opinion the final result would be much better if I used Holbein stitches. So the result was not how I would like to have, didn't matches to the delicate lace. 


Ezért felfejtettem egy részt és ugyanazzal az öltéssel, de vékony, osztott fonallal hímeztem. A végeredmény szerintem jobb, egységesebb. Mit gondoltok? Sok gondot fordítotok az öltések kiválassztására?

So I decided to tear of that part and used a thinner floss and same stitches. i think the result is much more smoother and coherent. What do you think? Do you take your time to decide which stitches to use for different patterns?

*

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése